יום שני, 21 באפריל 2014

יש לי את הזמן שבעולם =) (ספוקן-וורד)

יש לי את כל הזמן שבעולם

וביקום ובתחתית של הרפש,

בעולם הגדול והגבוה.

יש לי את כל הזמן שבעולם, נכון?! =)

בכל צורה ובכל שיר
וכל מילה יש שם גם תו, יש שם גם תנועה
וכוונה, ו...
          תתת, מה הייתי עושה ללא כוונה?!

גם יש אצלי ייאוש,
כנארה עמוק כזה,
כנארה זכרון ילדות מתעתע,
                                  משליך כזה

ובעצם אני, הוויה אחת גדולה, אני, (!)
במדויק ובדיוק כמוךְ, כמוךָ וכן,
כמו כל שאר התחתית של הרפש
יש לי את כל הזמן שבעולם
התחתית של הנפש
עם נשמות טובות, תוהות, טועות
תולשות בי במבטים של
"אני לא זוכרת
מי אתה ומה אתה"
"כמה קרוב אתה אליי נשמה"
"יא חביבי, יא נשמה"
מי אתה ומה אתה!
מה, אתה נפש אחת גדולה, גלויה
רצף של יופי, של מעשים
טובים ורודפים וכוזבים
נשמה של יופי של טוהר
של בדידות ואכזבה וניצול וכיעור
ואיכות,.. הו כמה איכות
איכות גלויה.. ומעשית ומקרטעת
עכשיו היום ברצף, של השצף, של הקצף
עם כל הזמן שבעולם וכל היופי
הזוהר וכל הכריזמה המיליטנטית שלי וכל
השפיות וחוסר... של...
אני כבר לא בוסר אני
בשל ואיכותי ומעשי ווודאי ואנושי,
כל היופי לא שקר הוא אמיתי
מפנים מביפנוכו והאמ-אמ-אאאמממוו
שלו........................................
יוצר כוונות, מרשית רשתות
טווה ואורג ויוצר ולועג
להגיון האומלל לחוסר סדר שבדל
לנופש האומלל החיים הם חופש אחד
מֵתְעְה
ואני הולך פה להרצות על זה!
פה זה לא ריפיט או ריטריט
פה זו המציאות המיטבית
הגדולה והמעשית
לא עוד סתם סרט הוליוודי רע
של השואה
זאת האמת עכשיו ,זה
החופש הגדול
זה המבחן של התודעה
להיות חופשי ומאושר, שעה, שנייה
דקה, שעה אחרי שנייה, רגע

"דקה,
תן לי לחשוב על זה" =) יו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה